Parafia pw. św. Teresy od Dzieciątka Jezus w Grębocinie

Parafia pw. św. Teresy od Dzieciątka Jezus w Grębocinie


#1 2007-04-01 00:27:59

Piotrek

Administrator

Skąd: Toruń/Grudziądz
Zarejestrowany: 2007-03-21
Posty: 18
Punktów :   

Piotrek, dla znajomych Yogi ;)

Imię: Piotrek
Zainteresowania: szeroko pojęte nowe media, dziennikarstwo internetowe, kultura popularna, społeczne aspekty internetu, socjologia codzienności, fotografia
Muzyka: smooth jazz (ze szczególnym uwzględnieniem Evy Cassidy, Louisa Amstronga, Pata Metheny oraz Chucka Loeba), ale także Sting, Phil Collins, Sade, Nigel Kennedy, Jean Michel Jarre, Massive Attack,  Eric Clapton, Queen, U2, Marek Grechuta, Grzegorz Turnau, Dżem, soundtracki Michała Lorenca,
Ulubione filmy: 'Gra' Finchera z świetną kreacją Michaela Douglasa oraz niezapomniany 'Obywatel Kane' Orsona Wellesa
Skąd jestem: z Grudziądza (tam sie urodziłem), wszystkich zapraszam do odwiedzin moich rodzinnych stron Studiuję oczywiście w Toronto, jednocześnie, coraz częściej przebywając (nie wiedzieć czemu ) w pewnej urokliwej miejscowości zamieszkiwanej przez niejakiego Xpacifera i jego wspaniały team
Czym się zajmuje: studiuję politologię, specjalność - medioznawstwo, proszę tylko nie podejrzewać, że zostanę politykiem, prędzej kosmonautą lub hydraulikiem

Kolor oczu: Hmmm... To jest dobre pytanie Stawiam na brązowe
Ulubione piwo: sok pomarańczowy Tarczyn
Ulubione danie: Tagliatelle al Salmone (Ręcznie robione wstążki makaronowe w sosie śmietanowym z łososiem) <-- typowe danie włoskiej kuchni, a z kuchni polskiej oczywiście bigos, zupa pomidorowa, rosół, zupa wiśniowa oraz wszelkiej maści sałatki i surówki Oj, zjeść to ja lubię
Ulubiony placek: Poezja smaku (placek z tofii i orzechami włoskimi) i oczywiście tradycyjna polska drożdżówka (ze śliwkami), mniam